Hej Världen.

Jag vet, har vart sämst att skriva på sistone, men har inte funnits så
mycket o skriva om o sen har jag inte direkt haft någon lust.
Men nu är jag tillbaka igen :). Har saknat o blogga lite och tänkt
att detta ska jag skriva om när jag kommer hem men ändrar mig
direkt jag sätter på datorn.

Ja, det har inte hänt så mycket. (fotbollen tänker jag inte ta upp!).
Och nu är jag sjuk igen! är så trött på det här, bihåleinflammation
och luftvägskatarr, som jag får typ 3 ggr om året av någon anledning.
A är bortrest och jag är ensam hemma, så tråkigt när man är sjuk.

Igår var dock finaStina här och hade köpt med sig världens godaste
dricka Fanta Lemon, om dom tar bort den igen så tänker jag skicka
något hatbrev till Coca-Cola company o kräva den tillbaka!
Hon hade även köpt halstabletter och sura godisar till mig, LYCKA!
Vi snackade mycket gamla tider, tänk att 4 år har gått sedan
hon flyttade in under mig på gymnasiet.




Bilden är nog tagen sommaren 07, o den är hemsk, jag vet.
Men det är så jag o Stina är ;).

Todeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback