Panik!

Nu är jag så stressad över att allt inte är klart med flytten så jag kan inte
göra någonting, jag vet fan inte vart jag ska börja någonstans!
jag är sämst i världen på att slänga saker, vill typ behålla varenda liten
papperslapp känns det som! Ne, riktigt så farligt är det inte, men jag sparar
en massa saker som jag egentligen inte använder. Men jag har nog ärvt
det av min kära Mamma, hon är också väldigt bra på att hamstra saker.
men nu är flyttlådorna slut, inga svarta sopsäckar kvar o det är en massa kvar
överallt.
Var så himla stressad över att inte ha någon bil som vi kan köra smågrejer
med att jag ringde jobbet och bad på mina bara knän om att få ledigt på
fredag så jag hinner allt innan Tommy o Berra kommer men icke!
Planeraren ringde precis och sa att ne, det är bara o glömma.

Men en sak som är positiv är att jag vann en auktion på Tradera idag
och fick rott hem en ny telefon, eftersom min är lite halvkass.
Eller aa, inte ens halvkass, ingenting fungerar på den, kan inte ha
högre volym än 3 på ringsignalen, högtalaren är trasig så jag måste trycka
telefonen in i örat stenhårt för att höra ett ljud. Dock älskar jag den
telefonen, den har vart med mig länge för att vara en telefon hos mig :).
jag är nämligen världens bästa på att tappa telefoner i marken.
Men nu har jag iallafall vunnit auktionen på den här telefonen :



Tror det är en sån Linsey har, o hon är ju nöjd med den, så et blir nog kanon :).
Längtar tills den dimper ner i min brevlåda, men det gör den nog när jag
är i Kina, så jag får en surpice när jag kommer hem :).

Kommentarer
Postat av: Terror

va vad det som kom bort sist då? okej my bad... men du får skylla dig själv om du aldrig tar några bilder, sen har du typ lagt upp alla fula bilder på mig på facebook så det e faktiskt snarare jag som hämnas:P

2009-05-15 @ 17:13:54
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback