Mycket i huvudet som snurrar just nu.

Ja, vi flyttar på fredag till våran älskade stora lägenhet.
Nästan allt är nerpackat, eller aa, VÄLDIGT mycket av det är
nerpackat iallafall.
Innan torsdag måste allt vara nerpackat in i minsta lilla sak,
för på fredag kommer Tommy o Berra och hämtar möblerna
och lådorna, men finns något opackat så blir dom inte glada
på mig, eftersom jag har lovat att allt ska vara klart :).

och på Söndag lyfter vårat plan ner till Amsterdam där vi
ska byta plan till Beijing. jag har inte packat, eller ens funderat
på vad det lilla jag ska ha med mig blir för något, har suttit och
läst nu i några veckor på sidor på Google för att få reda på så
mycket som möjligt om Peking, och det finns en del.
Och alla tips som finns så står det att det är Billigt med kläder
och väskor/skor så väskan ska vara så tom som möjligt på
ditresan.

var inte ens detta jag skulle blogga om egentligen men det blev
så ändå :P, för det var just nu lättast att skriva om.
Men nu kanske min vän Tette blir nöjd när dte finns några rader
att läsa av mig. O DU DIN JÄVEL, JAG SKA LETA REDA PÅ ALLA
FULA KORT JAG HITTAR PÅ DIG O LÄGGA DOM PÅ MIN BLOGG!
du förstår precis varför jag är upprörd din lilla filur !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback