Är jag vuxen nu?

Sorry att jag inte skrivit på länge, men har inte haft något att skriva om.
har vart sjuk IGEN :8, har ju diagnos nu, kronisk bältros, men trodde
inte jag skulle få det så ofta, har haft det 3 gånger på 7 månader, inte kul!
men man överlever.

Men det jag skulle komma till.
Idag fick vi hem kontraktet på nya lägenheten,
jag fick en sådan lyckokänsla i hela kroppen,
Våra båda namn stod på kontraktet.

Först såg jag bara mitt namn och mitt personnummer
längst ner på pappret men sen såg jag hans under mitt
och blev sjukt lycklig, Så nu har vi kontrakt mellan oss,
vi bor inte längre tillsammans i min lägenhet fast han har
en egen, nu bor vi i samm Jämt !

jag har ju bott tillsammans med 1 tidigare kille,
men med Danny så var jag ju 18 och så fort han inte gjorde
som jag ville eller jag var trött på honom så åkte jag hem till
mamma som bodde 10 min därifrån.
jag tyckte väldigt mycket om honom och han är väldigt speciell.

men nu känns allt så fruktansvärt bra, nu är det på riktigt, verkligen
på riktigt !

a, just det, jag är åter blond igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback