long time, no see.

Ja, jag vet! har inte skrivit på 100 år ungefär, men det har inte funnits något
att skriva om. Har haft all tid i världen men har verkligen inte haft någon som
helst motivation till att ens skriva en rad, men nu är jag tillbaka!
Får se hur länge mitt skrivande orkar hålla i sig denna gången.
Kommer inte ens ihåg vad jag skrev om sist eller när det var.

Så vi tar en snabbgenomgång, 16 maj flyttade vi tillbaka till Majorna.
Till en fin 3a på 90 kvm istället för min mini 2a på 35 :).
Söndagen den 17 åkte vi till Kina, jag och min man. Helt otrolig
resa, mycket att se, mycket promenerande blev det allt.
Allt var kalasbilligt och vi undrade ett tag hur vi skulle kunna göra
slut på alla pengar som vi hade med oss ner, men som vanligt
så var det inga större problem, 3 överfulla väskor fick vi med oss hem :).

sedan dagen efter vi kom hem skrevs jag in på sjukhuset för min
planerade operation, så 26 låg jag på operationsbordet och väntade
spänt på reslutatet på mitt "nya" utseende.
sedan var det bara att ligga kvar på sjukhuset ett dygn och sedan åka
hem för att ligga på sofflocket i ca 3 veckor, har knappt orkat med någonting.
Därav att jag inte har något att skriva om.

Men som sagt, I´m back! Och även har jag lämnat sängen / soffan och jag
är åter på jobbet, första dagen idag på 5 veckor. känns sådär just nu,
ont som fan i ryggen, men det ska fanimig gå, har inte tid o vara hemma mer
nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback