6 mån och fotboll.

I lördags på midsommardagen så firade jag och min man 6 månader.
Är fortfarande så fruktansvärt kär i honom och jag har fortfarande fjärilar
i magen när jag tänker på honom.
Men iallafall, det hoppas jag redan att han vet dock :).

Så vi firade med restaurant, rödvin och bio, i min mening helt perfekt!
Vi käkade först på Deja vu i Vasa, jättegod mat, helt lagom mycket
och väldigt trevlig service! även väldigt bra priser.
Var egentligen meningen att vi skulle käka på min Favorit-restaurant
Söder men tyvärr så var ju AC/DC i stan så allt runt därikring var fullt
så vi begav oss till Vasa istället. Men som sagt, helt godkänt där med!

Efter middagen så gick vi på bio och såg Män som hatar kvinnor, vi har
tyvärr inte haft tid för att se den innan fast båda ha velat se den jättelänge.
kanske inte så passade titel på en film man ska se på 6 månadersdagen ;).
Men den var iallafall jättebra och vi var helt kanonnöjda.
för er som inte har sett den än, SE DEN!
Nu längtar man bara till nästa del, flickan som lekte med elden.
har för mig att jag läste att den skulle komma på bio 18/9 men kan ha fel.

Sen var det lungt i några dagar och igår var det Fotboll !
Sverige - serbien U21, jag och mattan begav oss till Nappe för
att se matchen, alltid kul att se den med fler folk.
Väldigt bra match, hände saker hela tiden, sånna matcher älskar jag,
det ska vara lite action i fotboll tycker jag allt :).
Och självklart la min favvo-markus 2 mål åt Sverige :).
Jag höll tummarna för även italien eftersom jag vill att semifinalen
ska spelas i Göteborg, så när det stod 3-1 till Sverige och 2-1 till Italien
så sladdar jag fram till Nappes dator och försöker få upp Ticnet så
fort det bara går, men icke, SLUTSÅLT. vilket inte är alls konstig ioch.
Så Nappe ringde några samtal för att se om det fanns någon
liten chans till att fixa 4 biljetter till fredag, och svaret var, det
är absolut inte omöjligt, så jag håller alla tummar jag har !
Jag ska fan på den matchen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback