utan ström

i tisdags på jobbet så försvann strömmen i 3 timmar,
o utan ström kan vi ju inte göra någonting.
All trafik står still och vi fastnade självklart mitt i smeten
med en pendel och det var kallt och vi kunde inte lämna
pendeln för om strömmen skulle komma tillbaka skulle
vi ju vara tvungna att flytta på den direkt.

så vi satt där, snackade gamla minnen och lekte
inte nudda golv ungefär :).

Jonas fick för sig att testa att lägga sig uppe på en hatthylla :).


Lite tajt men det var roligt, trodde inte den skulle hålla men jovisst gjorde den det :).



Jag ville ju inte vara sämre så jag la mig på hatthyllan på andra sidan.
så vi låg där en stund o snackade :9

så kul kan vi ha på jobbet ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Terrorese

Hahaha. man har inte roligare än att man ligger på hyllan dö:P

2009-01-22 @ 22:23:05
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback