Tappat stinget.

Ja, jag har ju tyvärr det, hade ju lovat att jag skulle skriva oftare,
men men, nu har jag ingen lust heller men tänkte att jag får faktiskt
ta mig i kragen och skriva några ord iallafall.

Kan ju prata om helgen då, jobbade till 19 på fredagen
och hela dagen på jobbet gick jag bara o tänkte på hur gott
det skulle vara med en Iskall bärs på kvällen, så jag skickade
iväg ett sms till Mattan och tryckte på han att han skulle inhandla
några kalla som står i kylen när jag kom hem, o jag lyckades.
Timmarna gick så segt fram men tillslut så var klockan 19
och jag åkte direkt hem till Mattan och slängde mig på kylen :).
Hela kvällen befann vi oss i soffan och bara var.
Höll oss vakna till midnatt och sen tvärslocknade vi :).

Mattan väckte mig tidigt på lördagsmorgonen för att han skulle
iväg, men jag somnade om snabbt igen och sov till 14 :),
skönt att riktigt få sova någon gång :).
Gick upp och la mig åter på soffan och tittade på tvn.
Mattan kom hem runt 17 igen och lade sig på mig o soffan
och somnade, men lät han sova och satte mig vid datorn
istället, 2 timmar senare väckte jag honom och sedan
drog jag mig hemåt för att smida om och dra på ett lager
mascara. Pratade med LinseyLane och bestämde att jag
skulle göra mig klar jag dra mig till henne sedan.
några timmar senare var jag på väg.
Hemma hos henne tog vi några glas vin och sedan
gick vi ut till bussen där vi mötte upp Roger, Lottan, Zacka
och micke på väg in till stan.
Vi pratade om vart vi skulle gå och alla utan Zacka sa
"inte diamond", Micke ville ragga, Lotta var rädd att hon inte
skulle komma in, roger sa inte så mycket, Linsey ville dansa
och jag hade ingen lust att springa efter Mattan på  krogen.
Men Diamond it was, men Linsey och jag tog oss bara varsin
öl och sedan drog vi till Dancin Dingo istället och tog oss
några kalla. Linseys gamla kompis Angelika svängde förbi
och gjorde oss sällskap.

klockan blev 3 och vi ville ju inte gå hem, vi var på humör för
att 5-ställe så vi drog oss ner på avenyn, kollade in på Hard Rock
men Fille jobbade inte, så vi drog oss över till Deep, men inte
heller där jobbade någon man kände, så Linsey gick till sin böna
och angelika och jag kom fram till Dubban, det är 5-stället !
Angelikas vän daniel ? pontus ? klas ? var vakt och släppte
snällt in oss :).
Så vi tog oss upp till övervåningen och öl blev det, angelika
var nykter då hon körde så för hennes del blev det ramlösa.
Vi satt där och smsade med Linsey som tydligen hade hamnat
på Peakock när hon var på väg ner för att Joina oss, hur man nu
hamnar åt helt fel håll haha.
Men till slut kom hon, 15 min innan stängning och då la hon sig i
soffan i 5 minuter, sen ringde mobilen och hon fick gå o hämta sin
böna och dra hemåt.
men det var en trevlig kväll ändå tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback