Söndagsgnäll och flabbande.

Tettis kom förbi för att umgås med mig och även Mattan
kom in.
jag och Mattan hade ett litet gnabb som Tettis tydligen
tyckte var så himla skojsigt, jag förstår inte riktigt varför
men hon tyckte mina argument var fruktasnvärt dåliga !
så vi gnabbades och hon bara garvade och härmnade mig,
Tack för det tettis ;).

Sedan fick vi alla 3 sånt sug på Astrid Lindgren filmer så
vi packade på oss jackor och skor och drog oss ut i regnet
till Videoaffären, alla 3 kom på att Mio min Mio måste vi ju se.
men den hade dom bara som köpfilm men Mattan var
så sugen så han fick snällt köpa filmen :)
hemåt igen, med en lass godis och dricka.
Vi satt alla 3 och skrattade åt "specieleffekterna" som var
såå bra gjorda på den tiden haha. så fult så det inte finns.
Tettis och Mattan gjorde en egen version av låten som var
sådär får jag ju säga.

måndagen började jag 05:30, USCHA MIG !
hatar verkligen att gå upp mitt i natten och ta Första spårvagnen!
men dagen flöt på trots att varken jag eller jonas
hade någon som helst lust, speciellt inte när allt börjar
krångla direkt.
men blev desto gladare på eftermiddagen när min huligan
kom hem med en bukett rosor till mig :).
Då sken jag upp som en sol och min pissdag var som
bortblåst, ÄLSKAR att få blommor, speciellt utan anledning :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback