Rensning.

Jag ska ju köpa en ny säng, och den är nästan dubbelt
den jag har nu, och eftersom jag har ett mini sovrum på 4 kvm,
så kommer min nya säng ta upp heela rummet och därför måste
jag ta ut min byrå ut i hallen och den byrån som står i hallen
nu måste jag sätta ner i källaren.

Vilket betyder att jag måste rensa, rensa och rensa bland mina kläder.
Vilket jag är mega kass på !
Men jag har kommit en bit på vägen, inte långt men en bit.
Har gjort mig 3 högar, en slänga, en till Isabell och en som
ska flyttas till min andra byrå.

Hittade en massa gamla kläder, och ok att jag gillar fotboll
men jag hade liksom 6 matchtröjor :S.



fick bara med 4 på kortet men finns 2 till :P, Sveriges och Manchester Uniteds.

Och sen ska jag ju självklart köpa en West Ham i London !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback