Nyårslöfte.

Jajjemen, varje jävla år ska man lova sig själv en massa konstigt.
Typ som att sluta röka, o ja, jag funderar på det.
Nu är det ju ändå 2 januari och jag har inte rökt ett bloss -09 ,
men jag vet att det snart kommer tillbaka, mitt sug.

Men jag lovar mig själv att 09 ska bli bättre och mer lyckat än 08.
Det kan jag lova mig själv.

Och jag ska även jobba hårdare, vara sjuk mindre.
-Dricka mindre, röka mindre.
-Vara mig själv.
-Vara en riktig vän och inte snacka skit.
-Jag ska bara vara med människor som får mig glad.
-Jag ska blogga mer !
-Jag ska lära mig att laga mat, på riktigt !
-Få iordning på min lägenhet + städa oftare
och rensa bland mina ton kläder.

Det är väl ungefär det jag lovar mig själv iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback