Nada Nada Nada

Ja, jag har egentligen inget att skriva men inte heller något att göra.
Sitter på jobbet och väntar på Tessie ska komma in till staden
för en öl, kan jag behöva efter 2 megasega växlingsdagar.
men det blir bara 2 !
Börjar bli för gammal för sånt här ;).

min stackars mattan ligger hemma med feber och jag får lite
ångest över att gå ut på staden när han tog hand om mig
förra veckan när jag var sjuk, men så är det.
Han skulle faktiskt ut först ! men sen blev han sjuker.

kom på idag att jag har 7 veckor semester att ta ut, och
jag har ingen aning om vad jag ska göra !
Men USA lockar något fruktansvärt men segt att åka själv,
kan bli lite svårt att få ihop mellan 15-18 000 på någon månad.
Så det lutar lite åt Montenegro, snackade me en kollega här
som hade vart där som tyckte det var super, så det kanske
blir det då, eller va säger du Tessie ?

(jag vet Therese, att jag inte brukar kalla dig det, men kul
att variera sig ibland ;) ).

jaha, näe om man skulle ut o sparka lite småsten.
Tjingeling i trollskogen !


Kommentarer
Postat av: Terrorese

"2 ÖL"? HELT SERIÖST, TRODDE DU PÅ DET SJÄLV!?

2009-01-10 @ 17:55:04
URL: http://theinsidestory.blogg.se/
Postat av: Terrorese

Ena stunden så uppdaterar du ofta, nästa inget alls jue:( write biatch!

2009-01-12 @ 17:16:15
URL: http://theinsidestory.blogg.se/
Postat av: Terrorese

Skaffa en tvillingblogg då:P

2009-01-13 @ 13:20:36
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback