Löning?

Jess, i fredags var lönen inne på kontot, hade räknat med feting-bonus
men icke det ! fick bara 5 eller något, o sen var jag ju sjuk hela december
så det var ingen meega lön direkt, så någon ny säng blir det nog inte :(.

Men direkt lönen var inne på kontot gick jag in och köpte våran resa till
London, som vi åker på i Mars, Mattan, jag, jenny och johnny.
hotell precis vid HydePark :).

Annars har väl inte hänt så dundermycket, tror jag.
I Fredags träffade jag min gamla vän Johnny, han lillebror
och hans lillasyster Bella. Var 100 år sedan jag såg henne,
då när hon var en 8årigt yrväder som var högt och lågt.
Nu hade hon växt till sig och blivit hela 15 år, shiit vad gammal
jag är då, eftersom jag var 15 när jag var hemma hos dom jämt!.
Hon sov hos mig i fredags och stanna halva lördagen och umgicks.
Kul o se vad 15åringar tänker idag haha.

Lördagskvällen blev lugn, skulle ut med Therese och hennes bror
egentligen men han valde att sitta framför datorn och therese
orkade inte ta bussen in till staden.
Oskar hörde av sig och frågade om vi skulle ta några öl, Why not
tänkte jag och satte på mig lite kläder gjorda för staden men sen
hörde han av sig ige och tydligen hade Jontes planer gått i kras
så Oskar fick leka med honom istället.
Så jag satte mig i soffan igen och väntade på att Mattan skulle
vara klar md sitt öldrickande och komma hit och umgås.
Han kom vid halv 1 någon gång, höll sig vaken i en timme
sedan somnade han på soffan och jag gick och la mig 3 timmar
senare, drömde mardröm! det var fan inte igår men drömde det !

söndagen blev väldigt lugn, precis som söndagar ska vara !

Måndag, tillbaka på jobbet, jobbae självklart över 1 timme och 20 min.
Orka, jag vill hem när jag slutar, alltid jobba över nuförtiden :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback