Känga till mig.

Ja, jag vet, jag har varit fruktansvärt kass på att skriva på sista tiden.
Men till mitt försvar har det varit mycket nu..

Sthlm i helgen, tillbaka i staden på måndagen.
Träffade Mattan direkt på stationen då han landade i gbg ungefär
samtidigt som jag, har saknat honom mycket nu när han har
befunnit sig i Tysklandet.
Åkte hem till mig lastade av min packning, och gjorde en ny.
fick en present av Mattan också :D, sånt gillar vi !
Tog bussen hem till honom och tittade på film en stund
sedan var det dags för sängen, shiit vad jag älskar hans säng,
måste nog vara världens skönaste !
Konstigt att jag inte tycker min egna säng är det.

Tisdag vaknade vi ganska sent och låg kvar i sängen större delen
av dagen, helt underbart att vara ledig en dag tillsammans.
Sedan var det hem igen för att vika tvätten och sätta över lite pengar
jag var skyldig folk.
fastnade dock på msn direkt så någon direkt tvättvikning blev det inte.
Mattan loggade in på msn och vi insåg att vi kan inte sova utan varandra
så han fick snällt sätta sig på bussen till mig :).

( för att inte göra er confused så är AM och Mattan samma person ).

Tillbaka på jobbet på onsdagen, började självklart med min hattur.
11-19, Norrland, och allt var kaos, var helt slut efter typ 10 minuter.
Men jag klarade av dagen och slutade en timme tidigt :).
Åkte hem för att laga mat till idag, börja om på ny kula med tvättvikningen
och damsugningen.
Någon mat blev det inte gjort, då jag insåg att jag inte hade något hemma
trots att jag precis innan hade handlat.
Men tvätten blev klar och damsugningen gick galant.
Förberedde för att ta ner mina väskor i källaren som Mattan skulle hjälpa
mig med n är han senare kom men ack nej, det glömde jag helt bort
så dom står kvar i hallen.
han kom runt halv 9 och då var det nästan dax att gå o lägga sig eftersom
jag skulle upp vid kvart över 4 imorse.

Upp imorse, ville bara ligga kvar i min varma säng med Mattan,
men ack nej, det var bara till att ställa sig snällt upp och göra sig redo
för jobb.

oj, nu blev det körigt, skriver mer sedan !

Hugs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback