inte som andra, mer som jag.

I torsdags var vi ute på äventyr på staden, eller aa, vi drack några öl,
och som vanlig nååågra öl för mycket.
Vi började på Vasastaden, Tette, Mattan och jag men vi kände
oss inte bekväma så vi drog oss till Diamond istället.
Där känner vi oss mer välkomna och mer inpassande :P.
Vi satt en stund och prata sedan ringde Linsey, hon o hennes
böna hade varit på bio och var kvar inne på staden.
Jag tjatade på henne att dom skulle komma förbi och säga
hej och ta några öl med oss, och så blev det :).

Vaknade av att chefen ringde vid 11 på min lediga dag och
jag sov mestadels av samtalet och minns inte så mycket
mer än att jag skulle få 3000 mer i lön av någon anledning.
Tror han gnatade på i säkert en halvtimme.
Men pengar är alltid att välkomna.
Somnade om och vaknade till med ett ryck många timmar
senare av ett sms av Bella som skulle komma förbi
och lämna en jacka och hämta upp lite kläder.
Ungen hade piercat tungan trots att jag sa allt som var dåligt
med det och förklarade alla risker men hon hade gjort det ändå,
jaja, jag vet hur det är att vara 15 !

Tette kom förbi, och vi satt och tjatade ett tag sedan skulle Bella
hem och äta. Mattan ringde och sa att han var på väg.
Perfekt tyckte jag, då kan han handla med sig sushi till mig !
O jajjemen, Sushi it was.
Han tog även med sig chips och dipp, vilket gjorde Tette lycklig också :).
Vi satt här o bara degade hela kvällen, halvkollade på Lets dance
men orkade bara första halvan, sen somnade Tette och vi bestämde
oss för att också lägga oss.
Somnade runt halv 11 men vaknade med ett ryck vid 02 igen,
och kunde verkligen inte somna om.
Mattan låg brevid mig och snosade i mitt öra, petade på han lite
halv diskret och låssades som det inte var jag.

Fick liv i han tillslut och sa att jag inte kunde sova.
han somnade om igen, och halvdiskret petade jag på honom igen.
"ska vi leka en lek"?
Han var med på leken en liten stund men sen när han skulle
tänka på en sak på M så somnade han igen.
"kan inte du berätta en saga"?
"cicci, jag har ingen fantasi" !
"jooo, snälla, bara en saga".
Men han somnade igen och jag fortsatte.
"nu kom jag på en till lek"
"mmhmm"
"om jag säger Amanda så ska du säga ett ord på A"
"mmhmm"
Men han somnade om igen och jag fortsatte,
jag höll på så från 2 till 5, tror han innerst inne ville döda mig.
men han var så söt mot mig och lät mig hållas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback