. . . . .

Lördag.

Gick upp tidigt som vanligt, vaknade vid 8 igen!
bir tokig på mig själv.
Gjorde frukost och tog det passivt fram till 16 då det
helt plöstsligt blev bråttom då jag skulle möta Jim en
halvtimme senare.
Han ringde när jag satt på vagnen och informerade
mig om att han hade tröttnat på att vänta och satt sig på 7an.

Kom dit och han hade nästan fått i sig hela ölen så det var
bara till att dra vidare till Palatset.
Han hade köpt med dig en HardRock tröja från Hollywood,
som jag samlar på, blev helt i extas!
På palatset snackade vi gamla minnen och en öl ledde
till 2 öl och sedan kom vi båda två på att vi inte hade ätit
så det blev mat till det också, god kyckling med vitlökscréme
och Jim hamguretallrik.
Vi tog oss varsin öl till och en 4 jäger innan vi skiljdes av
och han drog till Kungsbacka och jag drog mig till Linsey.

Hemma hos Linsey, var det bara Tette, Linsey och jag till
en början men sedan började det ramla in lite folk.
Först kom Berra och Tommy, sen ramlade det in mer o mer
folk, jimmy och björn kom och sedan linseys jobbkompisar.
Vi satt och lyssnade på en massa gammal musik och snackade
om allt möjligt, var himla mysigt.

Sedan skulle det bli utgång men tette och jag var så trötta
så vi ringde Mattan och sedan drog vi oss hemåt till oss
och fnissade oss helt utmattade :), men kul hade vi.

Söndagen blev självklart Pizza och tv.
Tette och jag satt och kollade på Sveriges Värsta Bilförare,
vi skrattade så vi inte fick någon luft, vilka människor !
Vi fastnade helt för killarna från Skara, robert och markus tror jag.
Shiit vad roligt det var !

Kommentarer
Postat av: terrorese

förlåt. min mob e avstängd igen, och ja e lite avstängd jag med... lite halvjobbigt nu... har inte kännt mig så social bara... förlåt..

2009-02-22 @ 01:00:45
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback