tårar som inte gråts ut fastnar i hjärtat.

just nu är det så mycket, all som har med mitt liv att göra.
för första gången i mitt liv ska jag bo på riktigt med någon kille,
där vi båda står på kontraket, bara det gör mig vilsen i mig själv.
är jag mogen för det? vågar jag ge mig in på det?,
ja, jag har redan gjort det, hade aldrig vågat dte med någon
annan kille än honom.
Men finns så mycket inom mig just nu som skaver, allt med mina gamla
vänner, allt med min närmaste vänner som är så svårt.

Önskar jag kunde skriva allt som sliter i mitt hjärta men det går inte
eftersom alla som jag bryr mig om läser det jag skriver, men ibland önskar
jag att jag bara kunde skriva ut allt jag känner.
men det går inte.


Kommentarer
Postat av: jenny

Gumman, du vet det är inte bra att hålla inne saker heller, om du inte vill skriva ut de så säg det till oss i stället.

Vi vill ju inte att du skall må dåligt ju...

Å btw, du är mer än mogen att flytta ihop med han, för det märks så tydligt att det är nått speciellt med honom som inte funnits innan...

2009-04-23 @ 13:44:37
URL: http://bitterpalivet.blogg.se/
Postat av: Terror

Håller med jenny.....

2009-04-25 @ 20:36:18
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback