Sjukligt omotiverad

Sitter på jobbet o har fruktansvärt tråkigt.
har jour en timme nu o ingen är i närheten och Pet Society fungerar
inte på jobbet !

När jag kom till jobbet idag var jag på toppenhumör, översocial och försökte
få alla att prata med mig, men icke, ingen respons där inte.
Den enda personen som pratade mer än 2 ord med mig var Lill-djävulen
o han ville bara upplysa mig om att han skulle duscha o sen åka hem
för att ta ett par kalla.

Idag har jag verkligen ingen lust med det här känner jag, jo jag älskar mitt jobb
men just idag så vill jag vara hemma hos Jennsan o Johnnsan på deras grillning.
Inte alls lust att vänta på sena x2or.

Tråkigt att jag var på kanonhumör när jag kom hit o nu känner jag mig långt
nertryckt i skona. Vart sugen på godis så jag gick till pressbyrån, tog ungefär 10
bitar, tänkte knappt halva botten på påsen, överdriver inte ens.
O det gick på hela 17 kr, för typ INGENTING.

Sitter o väntar på att jenny ska skicka bilder från i Onsdag, men icke det heller.

Hör av mig när jag är på¨bättre humör, eller om det händer någon drastiskt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback