Fotbollsyra.

Jobbade natt söndag till måndag men hann hem tidigt så jag hann se
min man innan han gick iväg till jobbet, kändes bra att få pussa på honom
innan han gick til jobbet och jag somnade.
Känns lite segt att vi bor ihop men knappt ses eftersom jag jobbar kväll / natt
och han jobbar dag, men kanske är bra ibland så man slipper tröttna.

Somnade rätt snabbt efter att han hade gått till arbetet trots att det började
ljusna utanför fönstret.
vaknade halvt till liv vid 8:30 men bestämde mig att nä, nu ska jag inte alls
upp o springa så jag somnade om o när jag väl vaknade vid 16:40 något
hade jag fått 4 sms och 11 missade samtal, hmm?
Ett sms från mobilsvar och 6 missade från dolt nummer, kan det vara så
att dom ändrat tider på mig på jobbet o att jag nu hade försovit mig?
Men som tur var så var detta inte läget, var bara min snälla hyresvärd
som var snäll nog att informera mig om att dom hade lyckats hyra ut min
lägenhet en månad tidigare, vilket gjorde att en stor sten föll från mitt hjärta.
Slippa betala över 11 lakan på en månad känns rätt bra ;).

Gick upp och slog på datorn, kollade runt lite på Fb och loggade in på msn.
Ingen som ville kolla på fotboll med mig en dag som denna?
Icke, ingen fotbollsfantast fanns inne på min msn.
Så jag tänkte att vafan, om jag inte får gå på fotbollen o se den, och eftersom
jag inte har PPV så tänkte jag att jag kunde sportsbetta på matchen för dom
pengarna istället,, så det blev fallet.
Men blond som jag är fattade jag inte riktigt hur man gjorde så jag la ett bet
på 3-0 till IFK och ett på att vi bara vinner.
(men eftersom jag inte var så haj på det där så misslyckades jag med första bettet,
vilket gör mig fruktansvärt irriterad nu när vi faktiskt vann med 3-0 ).

Snackade lite löst med folk på msn och lyckades övertala Robin att gå till
olearys med mig o titta på matchen där så jag iallafall fick se den.
Vi möttes upp 5 min innan avspark och begav oss till Olearys, fick
ett helt ok bord, dock hamnade vi bland dom 12 öisare som finns.
Men det gjorde ingenting vi vann ju matchen :).
Där satt jag o bara hoppades på 3-0 för att jag som sagt trodde att det
var det jag hade spelat på :(.

.

Efter matchen var det raka vägen till jobbet för att jobba natt igen.
Träffade på min kollega Öisaren det första jag gjorde och gav honom
ett av mina lurigaste flin o han var sådär lycklig, men vi är inte sånna som
mobbas, även om jag flikade in många kommentaren under tiden vi
jobbade ihop :).

Natten har vart väldigt lugn för min del, har mest suttit här.
Loggade in på bet365 för att kolla vad det var för matcher på tapeten
och såg att imorgon spelar ju min mans engelska favoritlag mot
Arsenal och då tänkte jag att äsch fan, vi bettar 100 på Liverpool också då.
 
Tiden gick och jag hittade min gamla sportsvän P online på msn och
vi började diskutera fotboll som sedan övergick i NHL.
Så jag kom o tänka på min hockey-bilders-tid i lågstadiet, o jag var
fan grym på NHL på den tiden, 10års tjej som har koll på NHL var
inte så poppis när man började mellanstadiet så jag la det intresset
på hyllan och jag kom på inatt att jag saknar det !
Gick in på svenskafans för att kolla hur mitt favoritlag i NHL låg till
nuförtiden o dom är fan grymma !
O tänk, jag har tillochmed varit i deras hemstad ! Fett Nice ;)


Kommentarer
Postat av: Terror

jag vill veta hur mkt du vann!!!!!!!!!!!!

2009-04-21 @ 22:14:09
URL: http://theinsidestory.blogg.se/
Postat av: Terror

haha läste fel först... fotboll-syra!

2009-04-21 @ 22:16:49
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback