Det värsta på mycket länge.

Igår, usch igår.
Det var en av de värsta dagarna jag vart med om i hela mitt liv, kände mig
så maktlös, kunde inte göra någonting för att göra det bättre.

Var på rättegång mellan min kompis och hennes kille, som jag också kände.
Satt som "åskådare" och tittade på dem, sitta mittemot varandra och båda
lika upprivna. Direkt jag gick in i salen såg jag han rätt i ögonen, samtidigt
som jag känner så mycket hat emot han så tyckte jag ändå om honom
någonstans, någongång. Men allt han har gjort mot min vän, så ledsen han har
gjort henne så vill jag inte känna att jag tyckte synd honom... men det gjorde jag.
Rättegången började och jag fick bara sitta som "åskådare" och titta på min bästa
vän vara så ledsen att hon inte fick någon luft, ville bara gå fram till henne, ta tag i henne
krama henne så hårt jag kunde och springa bort därifrån med henne, så långt
bort att ingen kunde hitta oss igen.

Tittade på honom och försökte se honom som ett skal, som en sak utan känslor,
en som jag bara kunde se rakt igenom men det var svårt när jag såg hur
dåligt han mådde.
Men jag skiter i han, Han har gjort min vän så jävla ledsen..
Att bara sitta där och höra hela historian från 2 håll, lät som 2 helt olika kvällar,
som 2 olika histrier.
Att bara sitta där och höra vad han har gjort mot min vän utan att jag kan göra någonting
var det värsta jag har gjort i hela mitt liv, hon bara satt där så hjälplös och bara
grät hejdlöst. Det var så fruktansvärt.

Jag såg henne titta honom rakt i ögonen och viskade fram "varför" ?
Han bröt ihop totalt. och hon lika så.
han satt och berättade hur mycket han älskade henne, hur mycket han ville visa
att hon betydde allt för honom.

Nej, jag vill inte att hon ska känna hat emot honom, jag gör inte heller det T.
men han är inte värd dig, när han har gjort det en gång, kommer det hända igen.

fick sitta och höra på hur 2 poliser vittnade om hur allt var när dem kom fram till platsen
och jag bara önskar jag kunde dra tillbaka tiden så jag kunde tvingat med henne
hem till mig istället för hem till honom, så hade de aldrig hänt, så kanske dem fortfarande
kunde vart dem 2, eller iallfall kunnat umgås..

Önskar att hon någonsin vågar lita på någon igen, att hon kan få bli lycklig utan
att vara rädd, att hon hittar någon som är snällast i världen mot henne,
att hon hittar någon som gör allt för att göra henne lycklig...

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch de där var inge kul. hoppas de är ok med dig gumman. jag köpte kjolen på Lindex outlet i Uppsala. Kosta typ 50 spänn! Hur är det med dig annars? när ska vi träffas?! puss

2008-11-07 @ 18:49:52
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback