Ibland får jag skratta åt henne

Vaknade vid 12tiden förut, såg att min vän hade ringt.


Typ hennes misslyckade dejt i onsdags.
hon hade bestämt dejt på Msn med ett gammalt ragg och åkte in till stan för att träffa honom
då hon märker att en annan gammal dejt dyker upp, då har hon tydligen bestämt dejt med
helt fel kille och inte alls den hon hade trott.
Hon ser honom och funderar på om det är försent o springa därifrån men
hon bestämmer sig för att vara shysst o stanna kvar och ta en öl med denna
misslyckade människa, jag kan ju säga så att deras sista dejt var allt annat än lyckad..
Jag vet inte hur dejten gick sedan för sedan fortsätter hon med att berätta om Torsdagens
dejt istället, med killen hon trodde att hon skulle träffa dagen innan.
Hon kommer dit, med 2 pinnglassar, DET ÄR FÖR HELVETE NOVEMBER OCH KALLT SOM SATAN!
Hon är väl redan bra i gasen när hon kommer dit..
Sedan berättar hon när hon ska gå på hans toalett, som han själv tydligen hade byggt ihop,
bara det att toastolen satt så nära handfatet (med stort skåp under) så hon var tvungen att sitta på
sidan och kissa..
sedan hittar hon inte toapappret så hon får öppna en av lådorna som sitter i skåpet under
handfatet. och lyckas då "skära" upp halva benet.
Hon berättade det med sådan inlevelse att jag höll på att dö av skratt !
Efter detta hade hon tydligen gjort en svandyk ner i badkaret han hade med huvudet före.
Hon är nog den smidigaste människan jag känner och jag älskar henne verkligen
för detta, tack Ida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback