Varför vara som andra när man kan vara som jag ?

Ännu en galen o stressig helg har varit här.

Flyttade in i min nya fina lägenhet i lördags :)
Kristianos och Tettis hjälpte mig riktigt mycket
och n'ästan allt var på plats till kvällen kom.
Hade nästan tänkt att ha inflyttningsfesten resan på kvällen
men kom fram till att jag aldrig skulle fått iordning så fort,
men hör o häpna det fick jag faktiskt :).

När allt var på plats blev det Pizza och öl med Tettis, kristianos,
mammsen och Uffe. Angelica kom även in på en Visit.
Satte på Parlamentet och drog fram vin o dylikt för att komma i
rätt stämning :).
Mammsen och Uffe stannde på en vinare o några öl för att
sedan ta trammen hem o nana.
Vi satt kvar hemma hos mig o försökte verkligen komma igång,
men vi var så sega, jag o kristianos o tettisen var sjuker.
så det tog ett par timmar, spriten kom fram o vi shottade :P.
Men klockan blev halv 1 innan vi kom fram till att jo, vi ska fan ut.
Som vanligt blev det Gretas där vi träffade dirverse människor man känner.
Även Ola var med på ett hörn o sedan kom även Coffe.

Vi dansde som dårar til schlager jag o coffe men tettisen kände
sig allt för kass så det blev hemgång rätt ridigt för hennes del.
Vi körde på och självklart stannade vi till det stängde.
Men vafan. nu ville vi ju inte hem o nana så vi drog med oss
Gnosjö och Gislaved hem på lite efterfest, försökte även få med
mig Ola, men han var bortlovad :(.
Taxi hem till mig, där kom skumpan och Tequilan fram :).
blev rätt sent, o kalaset vare väl slut vid 7tiden :P.

Vaknade på morgonen, kändes som någon hade hällt cement
i käften på mig, stapplar ut i köket för att få i mig lite vatten.
Där på golvet ligger Kristianos o nanar, väcker honom o
säger till honom att han ska lägga sig i sängen istället.
Där ligger vi i 20 minuter, sen är det för jävla varmt så vi går
ut i vardagsrummet o lägger oss framför tvn istället.
Han tar soffan, o jag får snällt lägga mig på golvet.
Han tvärslocknar och sover i 4 timmar till.
Sen ringer Jennsan o berättar den glada nyheten
att hon ska komma o hälsa på mig :).
Hon har redan räknat ut att jag inte haft någon ork
att handla mat så hon kommer med den brilianta idéen
om Sushi, o självklart, det vill vi ha !

Men ack, sushin var stängd så vi fick bli utan :(.
Men hon känner mig allt för väl så hon kom med
både Popcorn o en flaska Cola Light, min dag var
räddad :).
Satte på en gammal film o halvkollade, vi gjorde
tydligen Jennsan bakis o hon blev lika trött som oss :).
Kristianos vaknade till slut och tog sig i kragen och drog sig
hemåt.
Jennsan och jag satt o kollade på Björn Gustavsson o
försökte lära oss hans låt till Carina, det gick sådär!

Klockan blev 23 och vi var sugna på något fett, så det var
bara till att sätta på sig mjukisbyxorna, med omatchande tröja
och jacka. Vi tog trammen in till Avenyn och hamnade på
Mc Donalds. och det sista jag sa innan vi gick in var
"hoppas fan att jag inte träffar någon nu".
Vi hann inte ens komma in innan vi får syn på Micke o hans vän.
Fan, inte ett gammalt ragg när jag ser ut såhär, så jag "gömmer"
mig bakom en pelare, men det var allt för smal för att jag
skulle lyckas gömma mig.
Han får självklart syn på mig och han närmar sig för att ge mig en kram
varpå jag backar och kollar åt ett annat håll.
han fattar vinken o backar också.
"Hur e det"
"asså, jag skulle verkligen inte träffa någon idag" säger jag och tittar
ner på mina kläder som är fruktansvärt hemska. Vafan är det
svaret på den frågan eller ??
"haha, näe så kände jag också när jag gick ner till 7elveven 3 i fredags"
vi pratar lite jobb o annat. o hon i kassan var självklart
helt efterbliven och fattade nada om vad vi försökte beställa.
där stog vi 4 o bara försökte förklara för kärringen att INGEN
av oss hade beställt en jävla ChickenBurgare !
ALLA ville ha Cheeseburgare..
Och eftersom jag inte alls hade någon lust att se ut såhär
när jag träffar folk på stan så tog det ju 100 år innan vi
fick våran mat, så vi fick snällt stå där o snacka jobb :(.

Men maten kom tillslut o då var det bara ta den snabbt o lalla
hemåt igen, det ösregnade och blåste full orkan.
Men vi tänkte ta en promenad så vi gick hem till mig istället
för att ta vagnen. tog oss 23 minuter ungerfär, när vi gick
sakta och hade motvind :P.
Ganska bra jobbat tycker jag :).

Kommentarer
Postat av: Linda

hej gumman? hur är läget? var så länge sen vi hördes.. hoppas vi kan ta och träffat i götet snart som vi pratat om. puss&kram

2008-05-22 @ 19:14:21
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Linda

åh vilken härlig tjej du är cissi. jag tänker på dig med. jag har semester från v28-v31. kan jag inte komma förbi då? har du semester nått samtidigt? ha de bäst! puss linda

2008-06-17 @ 08:01:15
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback