Ena mitten av året.

Midsommar har passerat ännu en gång i mitt liv.
Den firades hemma hos våran vän Tette i hennes
hus, med grillning, goda vänner, mycket sprit.
O självklart JelloShots :)

Jag och Hällås var dom första på plats och strax
efter oss kom niklas och sedan började folk droppa
in lite eftersom.
Var en trevlig kväll, dock åkte jag hem rätt tidigt eftersom
det var jobb tidigt Lördagmorgon :(.

På väg in i i huset springer jag på min granne som
hade lite partaj som tyckte jag skulle komma in
på ett glas vin, Javisst får man vara social med grannarna
men något vin blev det inte, jag tackade nej och tog ett
glas vatten, duktigt av mig tycker jag :)
Tåm svängde också förbi en sväng o sa hej.
var en helt ok midsommar tycker jag.

Lördag, försenad till jobbet men jenny täckte upp
perfekt och fixade allt klart för mig :).
Vi fick ta ett öresundståg ner till malmö
och 2 timmar rast där nere, där vi direkt
la oss i varsin fotölj och somnade :).
Påväg ut till tåget springer vi direkt in i Oväsen 
som är på väg till jobbet i Köpenhamn.
Kul o se flickan igen :).
hon sa att hon skulle försöka ta sig upp till Gbg
snart igen också, blir nog bättre än sist hon var här.
efter jobbet åkte jag o jenny på sightsing i Mölndaltown
och letade efter någonstans o käka middag, det
gick sådär måste jag säga.
Tillslut hittade vi ett pizza/kebab hak o fick i oss lite
käk.
Sedan bara hem och lägga sig i sängen o sova direkt.

Upp tidigt imorse, usch, borde vara olagligt att gå
upp så tidigt på en söndag :(.
men jobbet gick väl ok och sedan kom mammsen 
o hämtade mig o vi snackade lite skit.
sedan åkte familjen till en korvmoj där vi åt
söndagsmiddag, i bilarna i ösregnet.
Så typiskt min familj ;).

Så snart är det bara att hoppa i säng igen,
börjar 04:50 imorgon o det går inte ens att komma
till jobbet så jag får ta taxi imorgon :(.


     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback