han som bara lämnade mig här.

Vi träffades på jobbet förra året och blev med desamma otroligt
bra vänner, hade precis samma dåliga humor, drev med varandra
på jobbet hela tiden, retades och höll på.
Vi kunde snacka om allt mellan himmel och jord.
Ingen kunde komma emellan oss. jag berättade min största
hemlighet för honom och han berättade sin för mig.
vi pratade med varandra flera gånger om dagen och allt
och om inget.
Vi var ute o dansade som två dårar och sket fullsändigt i vad folk
tyckte om oss. vi bara skrattade och dansade vidare.

jag och min man skulle åka ner till frankfurt på en lång weekend
men sen fick han inte ledigt från jobbet så jag var på väg att få
åka ner ensam men ringde min vän K och han ställde upp direkt.
Vi är båda flygrädda så vi var tvungna att hälla i oss lite bärs innan
så när vi lyfta var vi såpass onyktra att vi sket i att vi flög.
vi hade 4 helt totalt lyckade dagar i tyskland och vi kom överens
bättre än vad jag skulle göra med någon annan, vi älskade båda
våra sängar och hade inte vidare brottom upp på morgorna utan
höll oss gärna ute på staden på nätterna och sov på dagarna :).

en dag bara sa han att han skulle flytta till stockholm, bara sticka
ifrån göteborg och mig. o sen ska han vidare till London.
Men så bra vänner som vi var så självklart skulle vi ändå höras
ofta, minst en gång i veckan, jag skulle komma upp så ofta jag
kunde men så blev det inte, han har vart där borta i 4-5 månader
och hör nästan aldrig av sig..

Jag saknar han så jag dööör !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback