Första gången, hon lever.

Glömde ju det i förra meddelandet.

När jag flyttade in i min lägenhet fick jag en palm av mamma
som jag hade önskat mig, o jag döpte henne till Mischa.
Henne pratar jag alltid med när jag känner mig ensam,
Hon förstår mig, hon är min vän.
kan man prata med sin katt eller hamster så kan jag prata
men min palm Mischa !
och hon lever fortfarande, mamma var rädd att hon skulle dö
efter en vecka eller 2 men nu har det gått 4 månader och hon
står här fortfarande och är pigg o Kry.

titta så fin hon är


Hon har 2 halvdöda vänner i fönstret också men hon är stark ;).

Ville bara säga det, att det finns saker som överlever tillochmed i mitt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback