Ord som beskriver

" önskar jag kunde skriva på ett sätt som ni kunde förstå.
mina känslor svämmar över, vet inte vart jag ska ta vägen.
önskar någon kunde ge mig ord som räckte till.
ord som beskriver vad personer betyder för mig.
ord som beskriver vad HAN verkligen betyder för mig.
om jag bara kunde få fram orden som passa, som kan förklara
in i minsta detalj, hur han aldrig lämnar mina tankar.
hur hans namn ekar i huvudet på natten.
hur jag känner hans händer hålla om mig så hårt som bara han kan.
ord som beskriver pirret i magen när han ringer, när jag hör
hans röst, när han säger hur vacker jag är. "

hittade en text som min kära vän Molly hade skrivit för något år sen.
tyckte den passade in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback