Förvirringens Land

3 dagar har gått sedan han sa att han ville vara med mig.
fick ett sms igår "hur känns det att vara min flickvän?"
Jag ville bara skrika rakt ut, springa ut i snön, rulla mig
och visa hur lycklig jag var.
Han är min, min, min! Min Egna TomTom !

Allt talar ju emot oss, Han bor där 130 mil upp och
jag bor här 130 ner. Vi båda har precis lämnat 2 jobbiga
förhållanden. Han är svartsjuk och jag är paranoid.
Men som jag har sagt till honom sedan vi träffades,
Jag vet att det funkar om man bara tror på det !
Och jag måste tro, annars funkar det ju aldrig.
Jag är fruktansvärt kär i honom, och han är jättekär i mig,
Då kommer det att funka. Kom igen, ge oss en chans.

Vi bråkar redan, efter 3 dagar, men alla bråkar ju,
Jag vill så gärna vara med honom.
Vi bråkade i fredags i flera timmar i telefon.
Men tillslut gav vi oss, vi orkade inte mer.
Vi la på, och jag gick in på SAS o köpte en biljett till honom
på fredag, jag skiter i om han har planer, nu har han det
med mig istället. ringde upp honom för att berätta
vad han skulle göra till helgen men han sov.
Så nu kommer han till helgen och vi ska vara i Stockholm.
Bara TomTom och jag. En massa massa mys.
och en massa massa massa Sex !
bara 5 dagar kvar nu, längtar så jag dör.

"känner mig jättekär faktiskt, Hoppas du tror på mig"
05 Jan 08 22:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback