TjugoTredje December -08

Igår efter att jag hade tröttnat på att bara sitta här o glo så
fick jag sms och någon ville ha sällskap och jag hade ju inget
bättre för mig så jag åkte till vännen och vi garvade en del
till en massa skit på Youtube och annat.

Så imorse skulle vännen upp till jobbet så jag fick snällt
gå upp tidigt och åka med i morgontrafiken.
När jag satt där och bläddrade i Metro så såg jag
en artikel om någon hockeyspelare som inte fick
någon julledighet för han hade match på Julafton,
o vet ni vad ?? Shiit, jag kunde inte bry mig mindre,
så mycket som han tjänar kan man fan vara utan en
jul ! En annan jobbade förra julafton, serverade överklass
människor och försökte skapa riktig julstämning med
Tomteluva och allt, allt detta för några hundra .
Och han som tjänar miljor, kan väl för fan missa en jul !

Så, fick jag skrivit av mig det.

När jag kom fram till korsvägen så insåg jag att klockan var
06:53 vilket betyder att om 7 minuter har min affär nybakat
bröd. Och det är ju helt underbart med nybakad ciabatta
till frukost, med färskost och parma !
Och som så många gånger innan fick jag fan stå o vänta
på utsidan innan dem behagade att öppna 07:04.
Men shiit vad värt det var !

Idag, 23/12 är det sista dagen Jul på Liseberg, och jag har
ju faktiskt inte hunnit dit iår, så idag ska jag dit !
Ska bara se vem jag kan tvinga med mig.

Näe, ville bara skriva av mig lite, nu ska jag städa här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback