Nytt hem.

Fortfarande sjuk :(, läkaren sjukskrev mig i 2 veckor till idag :(.

Hur ska jag lyckas få tiden att gå dessa veckor ?

Idag har jag suttit hemma hos mamma och kollat på lite
grejer till min lägenhet och hittat några godbitar.
När jag flyttade så tog jag med mig min lilla säng eftersom
det inte får plats en dubbelsäng med ram i mitt mini sovrum.
och innan hade jag 2 garderober där inne och en byrå.
Men nu har jag flyttat ut garderoberna i hallen och funderar
på om jag ska ta ut min byrå också i hallen så kan jag få plats med
åtminstone en 160-säng dock utan ram men ändå, hade
vart skönt med en stor säng.

så jag tänkte att jag skulle slå till i Januari o köpa en ny säng
för mina julbonus-pengar. Vet inte hur mycket det blir iår
men förhoppningsvis lite mer än 10 iallafall.
o då ska jag köpa min säng !
och sen när jag flyttar ska jag köpa någon av dessa ramar :


Denna vill jag ha, det är min prinsess-säng :),
Eller så får det bli den andra :



Den är ju också jävligt nice, och har förvarning under, men känns
som det är rätt svårt att hitta saker till sovrummet som passar till denna,
o i den serien finns ju bara sängbord och sittpuff.
Får se vilken det blir, vilken tycker ni ?

Och sedan behöver jag ju även ett nytt soffbord, det jag har nu är ju ett
fult tråkigt ikea-bord som alla har och jag köpte det bara för att ha något.
och förut när jag satt i min egna värld hittade jag ett så fruktansvärt mycket
mig bord, som de bara går, dock känns det lite som det är fel färg :(.
Men jag är käääär i det !



Det är ett bord, en kista och ett vinställ i 1 !
ME WANT BIIIG TIME !

Och sen när jag flyttar till större så ska jag köpa en ny soffa också,
orkar inte ta med mig min soffa jag har nu en gång till,
Näe, då ska det vara nytt igen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback