coldness

Nu är jag tillbaka i kalla Sverige, eller ja, jag har vart hemma sedan igår.
Vart jätteskönt med värme och att slippa gå ut med jacka och tjocka
stövlar. Kunna gå ut på dagarna med kjol och linne, dock har jag ju
inte direkt lätt för att få lite färg, utan det dörjer 100 år o sen blir jag lite
ljusbrun typ :(.

Vi bodde i en lägenhet i San Augustin nära havet, det var ett fint
hotell, dock låg det ju inte sådär dunderbra till, då det låg mitt
i en förort till Inglés ungefär, så det fanns en restaurant i närheten
och där snackade personalen svenska och alla gäster var
svenska pensionärer och gick och lade sig vid 9, så vi passade inte
riktigt in jag o Mammsen.

En dag var det mulet och vi tog vårt pick och pack och bestämde oss
för att shoppa i Storstaden Las Palmas, tog bussen in, tog runt en
timme på en skumpig väg.
Väl framme tog det oss en stund innan vi hittade några affärer men sen
så hittade vi både HM, beshka och Pull and bear, Min absoluta Favoritaffär !
Hittade dock ingenting o shoppa, inget alls !
Så vi var där inne i några timmar och sedan beslutade vi oss för att åka till
Inglés igen för att käka lite mat.

Dagen efter var dte också lite mulet så vi bestämde oss för att åka ner
till Puerto Rico, tänkte vi skulle se det också innan vi drog hem.
Fanns lite mer affärer där, MAngo och annat Turistkraffs.
Iinte här heller fanns något som lockade mig eller Mammsen.

Annars var det lugna puckar därnere, vi var på en Irish Karaokee pub
några kvällar, roligt o se människor göra bort sig, sen var dte väldigt
trevlig personal där :).

I mitt liv annars står det jävligt still !

Mr JayJay och jag är ett avslutat kapitell, jag har nu satt mig ner

och pratat med mig själv och kommit fram till att han kommer

bara göra mig ledsen så byebye.


sen jag åkte har jag inte hört ett ljud av Robin heller, och innan

jag åkte umgicks vi nästan varje dag, iallafall hördes.

och sedan bara poff, inte hört ett ljud.

Jag skickade sms men fick inget svar, jag fattar ingenting.

bara sådär. Ringde han igår när jag kom hem, men inget svar

där heller, så bara pustväck..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback