snurrar och spinner.

Ligger i sängen, är inte alls trött, känns som jag skulle kunna
vara vaken i 100 år till :(.
Putte ligger fint och snosar brevid mig, vill också sova!

Var på ett mindre lyckat upptåg till norrköping i helgen.
var på fest hos en gammal sälenkollega.
Vi kände oss mindre välkomna och var bara en som pratade
med oss, så vi tog första bästa tåget hem på lördagsmorgonen.
Skönt o komma hem i tid iallafall.

men som sagt, nu ligger jag här i sängen med miljader
tankar i huvudet. Hör hur mina grannar flyttar in i lägenheten brevid,
hur man nu får för sig att flytta in klockan halv 12 på en söndag.
men jag orkar inte bry mig, ska ändå övertala dom o byta lägenhet

med mig om en vecka typ haha.

usch, megaprov imorgon på bromssystem och säkerhetssystem,
jag fattar nada, kommer inte alls gå bra :(.
men får göra mitt bästa, nu måste jag försöka sova igen :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback