nytt läge?

Ja, nu har vi äntligen tagit tag i lägenheten och flyttat på grejer,
köpt ny soffa och sedan har vi ärvt lite möbler som vi försöker
få plats för i vardagsrummet, ett stort matsalsbord, med 4 stolar
och med 2 inläggsskivor så man kan sitta minst 6 personer.
Det är jättefint, tyvärr blir det inga bilder på det eftersom vi
inte har satt upp det än.
en annan sak vi fick var en "brudkista", jag älskar brudkistor
eller ja, nästan alla gamla möbler tycker jag om, blandat
med mordern inredning.

och A o jag har betsämt att vi ska bygga ett pepparkakshus
sen när december kommer, från gruden självklart!
Jag o Tette gjorde ju ett jättefint arbet för några år sedan
så nu ska A& jag göra vårt "drömhus".
Vilket ledde mig in på Hemnet.se, BARA för att visa A om hur
mitt drömhus ser ut, men jag fastnade och nu har jag hittat
2 hus, som jag vill ha på riktigt, typiskt mig!
Jag har inte kolla på hus som vi inte har råd med, för lite
realistisk får man faktiskt vara :P.

Nu var meningen att jag skulle lägga in en bild på huset,
men icke! det funkade inte.
Men det skulle passa oss perfekt, med både bubbelbad,
bastu och 4 sovrum tror jag det var.
och stor terass på baksidan, 2 våningar och dubbelgarage!
Attans att jag ska se mig in på sånt dära :(.



Kommentarer
Postat av: Terror

Fan va lycklig jag blir när du börjar blogga:P

2009-12-18 @ 14:58:25
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback