Första dagen, nya året, nya tag.

Ja, In med det gamla, ut med det nya som tette uttryckte sig igår :).

1 januari, 09 !

Ja, vaknade imorse och märkte att låset gått i baklås, IGEN!
Helt underbart att inte kunna komma ut ur sin egna lägenhet,
Hoppa ut igenom fönstret, hur kul är det liksom ?
AM väckte mig imorse, för han var tvungen att hoppa ut genom fönstret
när han skulle hem för att packa klart sin väska och åka till Nurnberg.
Kul att åka på nyårsdagen, eller aa det är väl samma som att jobba
dagen efter, som jag !

Tänkte jag skulle skriva om nyår men just nu hinner jag inte,
Tette, Ante och jag ligger på soffan och kollar på Fucking Åmål för
gamla tiders skull.

men tänkte att jag kunde smälla in en suddig bild från igår.


Partyhattarna på, AM, jag, Ante o Tette . Någonstans på Avenyn, vid halv 1 snåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback