förlåt min älskling. . .

förlåt min älskling för att jag är knäpp ibland,
förlåt för mitt dumma morgonhumör,
förlåt för att jag är sämst i världen på att diska,
förlåt för att jag kanske kräver för mycket av dig,
förlåt min älskling för att jag är svartsjuk.


men älskling?


du, jag tycker fruktansvärt mycket om dig,
är jättekär i dig och hoppas att du klarar av
o stanna vid min sida ett bra tag fram över ändå.


tycker om ditt leende, ditt sätt att pussa på mig,
ditt mysiga du, dina fina sms som får mitt hjärta
att slå volter.
ditt spontana sätt, att du är tyst o lugn när du sover :).


Ville bara få ur mig några ord och tacka för att du finns i mitt liv :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev väldigt rörd när jag läste detta gumman. Det är det finaste någon har skrivit till mig någonsin.

2009-02-26 @ 19:21:20
URL: http://missunfit.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du kanske ska jobba på iaf en av dina fem punkter cicci? Du kan ju inte göra så mycke åt att du är knäpp dock ;-)

2009-05-15 @ 20:16:39
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback