18 dagar.

Ja, idag har jag 18 dagar kvar på jobbet sen kommer jag vara därifrån i 6 veckor.
Jag har en veckas semester 18-25 maj. o för er som inte vet så läggs jag in
på operation den 25 maj, och kommer efter det vara sjukskriven i 4 veckor minst.

O jag är en sådan person som inte kan vara hemma på en semester, och
eftersom jag vet att jag kommer vara ledsen och må väldigt dåligt i flera veckor
efter operationen så vill jag iväg, åka var som helst.
Satt på min rast på jobbet idag o kollade på resor, hittade en perfekt resa.
dock är mitt problem att jag inte har någon att  åka med.
Peking, 8 dagar, Flyg o hotell för 5600 kr. Helt perfekt !
Men åka själv, känns sådär, speciellt så långt bort.

Jag brukar ju resa med antingen Tette men hon är ju tyvärr arbetslös så
hon har inga pengar till det :(, o jenny o jag jobbar på samma jobb vilket
nästan gör det omöjligt för oss att ta ledigt tillsammans.
O min kära man har ingen lust att resa.
så jag har lite olika tankar om vad jag ska göra, skita i min semester
eller åka 2 dagar till tyskland, känns inte riktigt jämt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback