Önskar

Önskar så att jag bara kunde sitta här och skriva allt jag känner,
men det går inte.
Finns så mycket jag inte vågar säga, så mycket tankar som måste stanna
kvar i mitt huvud, pga av att fel människor vet min bloggadress.
vill skriva mina innersta känslor, om allt som är så jävla snurrigt i mitt huvud.
men det går inte.

vill skriva om allt som hänt mellan mig och J, eller hur allt ligger till
med Mr JayJay, eller hur jag känner inför andra människor som tar
stor plats i mitt liv, men det går ju inte !

blää, detta är mitt sätt att bearbeta mitt liv, mina tankar, mitt sätt
att skriva dagbok, men ändå så sätter mina fingrar gränser
för vad jag kan skriva om.
och jag kan inte skriva om dem jag helst vill skriva om, vill inte förstöra något,
göra något värre än vad det egentligen är.

vill inte såra någon annan, vill inte såra mig själv.

Fan, om jag skulle kunna vara så ärlig som jag nog egentligen borde vara.
om jag bara kunde printa ner här och nu vad jag känner, vart jag står.

känner bara för att sticka härifrån, sticka någonstans långt bort, gräva ner
mina tankar, gräva ner mina minnen.
lägga ner alla minnen tillsammans med dem i en liten ask bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback