The real Good luck Chuck

Nu är fan nöten knäckt, jag är fan den riktiga Chuck i Good luck Chuck.
Dom är med mig o sen efter mig så träffar "den rätta".
Förstår det nu när tette sa det, o det är fan helt rätt.

Efter mig skaffade Johnny en ny tjej och fick en son med henne.
När han berättade att hon var med barn var jag säker på att hon
skulle göra abort, hon var ju så ung. men så blev inte fallet,
Tillsammans fick dom sonen Marcus som nu snart är 3 år.
Kändes lite konstigt att ens ex får barn men jag vet hur mycket
han önskade att få bli pappa, så jag var glad för hans skull.

Efter mig skaffade Pelle en ny tjej, flyttade ihop med henne och
blev lycklig. Och för några veckor sedan fick jag veta genom en
gemensam kompis att han o hans tjej ska ha barn o sommar.
var värre o få reda på det, vet inte varför det kändes värre med
honom än me Johnny, men det gjorde det. Mitt hjärta stannade till
och visste inte om jag skulle springa därifrån gråtandes eller
om jag skulle skratta åt det.
Men han förtjänar ju också att bli lycklig, så jag önskade dem lycka till.

Efter mig skaffade Putte sig en ny flamma. bara några veckor efter mig.
och även hon drog till sig några av hans bästa simmare och blev
på tjocken. jag var den första han ringde för att berätta det.
jaha, mitt ex, som jag var tillsammans med i över 1 år och nästan
bodde tillsammans med, hade efter bara några veckor efter
vi gjort slut skaffat ny tjej och en unge.
Kändes så overkligt, hur fan ska jag reagera på det här ?
Även putte förtjänar ju att vara lycklig, men han blir ju inte lycklig
med henne, det är ju inte henne han älskar.

Vad händer liksom med min nästa ?
Jag ska nog fan inte skaffa mig någon ny, jag är ju tydligen
inte rätt för honom iallafall, det är ju tjejen efter mig.

Cicci, The Real Gook Luck Chuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback