Nyare än Nytt !

Andra dagen hemma som sjuk och fruktansvärt uttråkad.
Men idag har jag fått gjort lite nytta, var på apoteket och hämtat
min nya medicin och har börjat med den, hoppas den funkar 'bättre än
förra bara, och denna är mycket starkare.

Sedan har det städats i Vardagsrummet, mitt bord har en hylla
under som var helt överfull med en massa skräp som gamla
skvallertidningar, så jag sparade bara de speciella, de från Barcelona
och de från USA, kan vara kul att blädda i någon gång till.
Dock hamnade lite väl mycket uppe på bordet istället men det
ska bort illa kvickt.

Jag satt igår kväll och kollade på nya lägenheter eftersom min känns
lite för liten, jag får inte plats ! Fattar inte hur vi har kunnat bo 2 här,
eller ja, det gick ju inte så bra heller men jag hittade min drömlägenhet
iallafall, nybygge det med, Bostadsrätt som inte är färdigbyggd än,
räknade på det och har tillochmed råd att köpa den så på Tisdag
blir det att syna min nya kärlek !
Längtar så jag döör, hoppas bara den är lika fin som jag tror att den är.
Min Lägenhet jag har nu är också nybyggd, den stod färdig April-08
men det är plastmattor i rummen, och vita väggar som jag inte får måla,
det är väldigt tråkigt, känns lite som sjukhusmiljö.
Och sen är alla garderober och alla luckor i köket i ek och nya lägenheten
är det mörkt trä och parkett som jag älskar !



Glömde ju säga att det är balkong på 5 m utanför Vardagsrummet !
o, titta golvet, så himla vackert, undrar bara hur det skulle passa med
mitt nya bord jag ska ha ;).
Mycket ljus in i lägenheten också, och högt i tak, Me Want !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback