08as sista söndag.

Ja, det är det faktiskt, Årets sista söndag.
jag är inte så mycket för söndagar, känns som man aldrig
gör någonting på söndar och nu när jag bor ensam är
det fruktansvärt tråkigt med just söndagar.

Juldagen var det party, jag o tette började kvällen hos mig
med JT och hårlockande, sedan begav vi oss till Babar
där vi mötte upp AM. sedan ramlade det in folk pö om pö.
Trevligt, dock blev det lite väl blött.

Fredag, jag vaknar upp hos AM av att tette ringde och väckte mig,
frågade vad jag skulle hitta på och sånt där.
Hon var ute hos tommy o bärra och skulle in till stan så jag bad
henne komma förbi AM så kunde vi käka pizza och umgås.
Så jag fick gå ner o möta henne på hållplatsen och köpa
med en massa cola och pizza, för att sedan bege oss upp till
AM igen och halvsova på soffan.
Vi satte oss vid datorn och skapade en FB-grupp, en kampanj mot
AM :P, och tvingade in medlemmar :P.
Sedan kom AM hem igen efter att varit på staden och kollat på fotboll.
Vi satt och letade klipp på Youtube som vi kunde garva åt.
Shiit vad kul vi hade, tror vi kollade på klippet "julgroggen" säkert
150 ggr, och alla gånger garvade vi så vi vek oss alla 3.



sedan jag träffade C förra helgen så har vi börjat höras, han skickar
sms och ringer, jag svarar på hans sms och ringer upp.
jag vet verkligen inte hur jag ska känna.
han gjorde så stort märke på mitt hjärta, men när vi hade det bra
hade vi verkligen bra. jag vågar inte känna efter vad jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback